Pogoji



Pogoji poslovanja           
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Nakup je možen le v slovenskem jeziku.

Cene izdelkov
Vse cene v katalogu so v EUR in že vključujejo 22% davek na dodano vrednost. Prodajalec jamči, da se cena artikla od nakupa do dostave ne spremeni. Pri nakupu nad 60 EUR je znesek za 5% nižji.

Rok veljavnosti ponudbe
Če ni drugače določeno pri opisu izdelka ponudba velja do razprodaje zalog. Po razprodani zalogi je izdelek umaknjen - ni viden v ponudbi.
 

Kvaliteta izdelkov

Dobavitelji zagotavljajo, da so vsi izdelki izdelani iz kvalitetnih materialov in kvalitetno izdelani.
 



Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


Način plačila
Več na strani način plačila

na začetek

Dobavni rok na začetek
V kolikor je artikel na zalogi ga lahko dobite že naslednji dan., če ne pa v roku 10. delovnih dni. Zalogo lahko preverite na tel: 04 2314400.

Dostava na začetek
Dostavo naročenega blaga vršimo preko Pošte Slovenije ali GLS.  Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. Za osebni prevzem v naši prodajalni v Žabnici počakajte na sporočilo, da je naročilo pripravljeno za prevzem.

Stroški dostave na začetek
Strošek dostave je odvisen od teže, vrednosti in načina plačila in se prikaže po izbiri načina dostave in plačila
Pri nakupu v skupni vrednosti nad 50 EUR je dostava brezplačna.
Pri plačilu"po povzetju" je dodaten strošek 3 EUR ter strošek Pošte Slovenije za nakazilo.
Višina stroška dostave je razvidna pred oddajo naročila glede na težo paketa in je dokončna.

Vračilo izdelka na začetek

Kupec lahko v 14. dneh od prevzema izdelka trgovcu sporoči na e-naslov info@alisa.si, da odstopa od nakupa, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec mora izdelek vrniti v roku 14 dni od dneva obvestila o odstopu od pogodbe. Vračilo plačila mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 14 dneh po sprejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude vračil.Podjetje lahko zadži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu, prejeto blago mora vrniti nepoškodovano,nenošeno, neoprano in v nespremenjeni količini ,razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potoršnik.
V primeru, ko je bil izdelek izdelan ali predelan po željah kupca se smatra, da je bil izdelek "izdelan po naročilu kupca" in v tem primeru trgovec ni dolžan sprejeti izdelek v vračilo ali zamenjavo - za možnost menjave ali vračila kontaktirajte trgovca.
Poštni stroški vračila blaga so nastrani kupca.
Obrazec za vračilo blaga najdete na dnu računa, ki ste ga prejeli skupaj z naročenimi izdelki ali TU.
Za izdelke izdelane po meri naročnika menjava ni možna lahko pa nas kontaktirate in poskusimo poiskati rešitev.

 


Menjava izdelka na začetek

V kolikor kupcu ne odgovarja velikost barva ali model izdelka ga lahko zamenja s tem, da pri prvi menjavi poštnine ne zaračunavamo.
Obrazec za menjavo blaga najdete na dnu računa, ki ste ga prejeli skupaj z naročenimi izdelki ali TU.


Top ponudba, količinski popust
"Top ponudba" z nakupom določenega izdelka dobite možnost nakupa drugega po nižji ceni.
Določene izdelke lahko pri nakupu več kosov dobite te po znižani ceni.



Varnost kupcev

na začetek
Kupec po zaključku nakupa prejme v svoj poštni predal (e-naslov naveden pri plačniku) potrdilo o  nakupu. Podatki o nakupih so hranjeni na strežniku in fizično na sedežu podjetja Alisa, Alenka Stopar s.p. Dostop do podatkov je možen na zahtevo kupca s sporočilom preko elektronske pošte. Osebni podatki kupcev so namenjeni izključno za potrebe podjetja Alisa, Alenka Stopar s.p. in ne bodo postredovani tretji osebi.

Zaščita intelektualne lastnine na začetek
Vsebino na teh straneh ni dovoljeno kopirati ali kako drugače uporabljati v komercialne namene, če ni drugače navedeno ali pisno dovoljeno. Blagovna znamka ALISA in PERILO ALENKA STOPAR je v lasti podjetja ALISA Alenka Stopar s.p. in je zaščitena pri uradu za intelektualno lastnino. Vsaka javna  nepooblaščena uporaba slik ali blagovne znamke  lahko predstavlja kršitev zakonodaje s področja avtorskih pravic, blagovnih znamk, zasebne lastnine in javnega objavljanja ali pa predpisov in zakonov s področja komunikacij.

Točnost podatkov
AlisaAlisaperilo.si se trudi po svojih najboljših močeh zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da podatkov ne uspemo popraviti na spletnih straneh. V takem primeru, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Alisaperilo.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih alisaperilo.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
na začetek


Piškotki na začetek

Kaj so piškotki in zakaj so potrebni? Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine.
Seznam piškotkov, ki jih uporablja stran alisaperilo.si
PHPSESSID - za vzpostavitev uporabniške seje in delovanja piškotkov
language – jezik
currency – valuta
cc_cookie_accept; cc_cookie_decline - preverjanje potrditve piškotkov
youtube.com – ogled prezentacij
PREF, use_hitbox, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC, PREF
chatserver5.comm100.com – online in ofline pomoč uporabnikom
ASP.NET_SessionId, visitorTempInfo_63145, visitorId_63145, sessionId_63145
Google Analytics - statistika ogledov spletne strani
_utma; _utmb; _utmc; _utmv; _utmz


Podatki podjetja na začetek
Alisa, Alenka Stopar s.p., Žabnica 4, 4209 ŽABNICA
tel:
04 2314400, faks: 04 2314404 
Identifikacijska številka za DDV:
SI56402791, podjetje je davčni zavezanec
Matična številka: 35705680

Transakcijski račun pri Banki Koper: 1010 0005 1436 767
Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije pod št.: 316-05-00408-2009/4 z dne 29.6.2009 

Pritožbe in spori

Alisaperilo.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Alisaperilo.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se lahko kupec obrne na alisaperilo.si  preko telefona 04 2314400 ali e-pošte info@alisa.si.
Alisaperilo.si si prizadeva vse spore reševati sporazumno.

Skladno z zakonom Alisa, Alenka Stopar s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Izvensodno je možno reševanje sporov preko SRPC
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


Ostali pogoji
 
na začetek
Za uspešen nakup se kupec mora strinjati z navedenimi pogoji in s klikom "Potrdi nakup" soglaša z obveznostjo plačila.
V kolikor se ne strinja naj ne kupuje na teh straneh.